Va aflati aici : Home Centrul de Consiliere şi Orientare în Carieră Evenimente importante
Evenimente importante PDF  | Imprimare |  Email

“Exploraţi natura, cunoaşteţi oamenii, tradiţiile şi legendele. Continuaţi-vă studiile. Profitaţi de oportunităţile în afaceri şi daţi frâu liber inovaţiei.” http://nato.mae.ro/


Concursul video Shining Stars în Europa

Termen limita: 2015-01-31

Shining Stars în Europa este un concurs video care invită oameni din toată Europa și nu numai pentru a-și exprima viziunea și dorințele pentru viitor într-un videoclip scurt pe tema "participare politică".

Participanții, tineri între 13 și 30 de ani, trebuie să realizeze un videoclip scurt (sub 90 secunde), care prezintă o modalitate inovatoare de a avea impact asupra proceselor de luare a deciziilor politice în cadrul societății lor, țara lor, sau UE.

20 finaliști vor fi selectati de un juriu internațional și multidisciplinar. Caștigatorii vor fi selectați prin vot on-line, vot public și vot al juriului.

Premii:
- Premiul 1: 2.000 euro
- Premiul 2: 1.500 euro
- Premiul 3: 1.000 euro

Mai multe detalii aici.


 

Agenția Municipală pentru Ocuparea Forței de Muncă București organizează selecție pentru studenții care doresc să lucreze în Germania

Agenția Municipală pentru Ocuparea Forței de Muncă București anunță organizarea selecției pentru studenții și masteranzii care doresc să desfășoare o activitate lucrativă pe teritoriul Germaniei pe perioada vacanței de vară (minim 2 luni).

Condiții de participare:

  • vârsta cuprinsă între 18 – 35 ani;

  • studenți și masteranzi la o facultate de stat sau particulară, acreditată conform legii, la cursuri de zi;

  • cunoștințe bune si foarte bune de limba germană (cel puțin 3 ani de studiu).

Depunerea dosarelor și susținerea testului de limbă germană vor avea loc în perioada 12.01.2015 – 06.02.2015, în intervalul luni – joi, orele 09.00–15.30 și vineri orele 09.00 – 13.00 la Agenția Municipală pentru Ocuparea Forței de Muncă București.

Mai multe informații aici.



Premiul Charlemagne pentru tinerii europeni

 

Termen limită: 2015-02-02

Tema concursului:
Premiul Charlemagne pentru tinerii europeni” se acordă proiectelor care:

  • promovează înțelegerea europeană și internațională,

  • favorizează dezvoltarea unui sentiment comun al identitatii și integrării europene,

  • reprezintă modele pentru tinerii care trăiesc în Europa și oferă exemple concrete de cetățeni europeni care trăiesc împreună în aceeași comunitate.
    Proiectele pot fi axate pe organizarea de manifestări pentru tineri, schimburi de tineri sau proiecte online care au o dimensiune europeană.

    Criterii de participare:

  • participanții trebuie să aibă vârsta între 16 și 30 de ani;

  • să fie cetățeni sau rezidenți ai unuia dintre cele 28 de state membre UE;

  • participanții se pot înscrie individual sau colectiv; în cazul proiectelor de grup și al celor multinaționale, proiectul nu poate fi propus decât într-o singură țară;

  • proiectele înscrise în concurs trebuie să fi fost începute și să fi fost finalizate în cursul anului calendaristic (12 luni) care precede data limită de depunere a candidaturii actuale sau sa fie în curs de desfășurare.

    Premii:

  • Premiul pentru cel mai bun proiect este în valoare de 5.000 Euro, premiul doi este în valoare de 3.000 Euro și premiul trei este în valoare de 2.000 Euro.

  • Reprezentanții celor 28 de proiecte naționale selectate vor fi invitați la ceremonia de decernare a premiilor, la Aachen, Germania, pe 27 mai 2014.

  • Premiile acordate celor mai bune trei proiecte vor fi înmânate de Președintele Parlamentului European și de către reprezentantul Fundației pentru Premiul Internațional Charlemagne din Aachen.

  • Ca parte a premiului, laureatii vor fi invitați să viziteze Parlamentul European (la Bruxelles sau Strasburg).

Mai multe detalii aici.

 

Scholarships offered by the Romanian State to foreign citizens through the Ministry of Foreign Affairs in keeping with Government Decision No 288/1993 for the 2015- 2016 academic year

Number of scholarships: 85 scholarships for under- and post-graduate studies in Romania, by means of selection of application files organised by the Ministry of Foreign Affairs (MFA) and the Ministry of National Education (MNE), in keeping with Romanian current legislation.

Who can qualify: citizens of non EU countries (irrespective of their country of residence). Priority is given to citizens from non EU states with which Romania does not have cultural and education cooperation agreements. Mention should be made that foreign citizens of Romanian origin and those belonging to the neighbouring historic Romanian communities benefit from other scholarship programmes offered by the Romanian state.

The scholarships are granted for three levels of study:

a) for the first cycle (licenta): This scheme is dedicated to graduates of high schools or of equivalent pre-university systems, as well as to candidates who require the equivalent of partial studies and the continuation of their studies in Romania. The complete cycle of university studies lasts for 3 to 6 years, according to the specific requirements of the chosen faculty, and ends with a final examination (licenta);

b) for the 2nd cycle (master): This scheme is dedicated to graduates of university/post graduate studies; it lasts for 1,5 to 2 years and ends with a dissertation;

c) for the 3rd cycle (doctorate) this scheme is dedicated to the graduates of university/postgraduate studies (i.e. master); it lasts for 3-4 years, in keeping with the specific requirements of the chosen faculty, and ends with a doctor’s thesis.

More informations here.
 

Sprijin pentru acțiunile de informare privind politica agrară comună

Data limită: 5 ianuarie 2015, miezul nopții (prin poștă și email).

Comisia Europeană cofinanțează acțiunile de informare cu privire la politica agrară comună (CAP) care vizează, în special:

  • să contribuie, pe de o parte, la explicarea acestei politici și, pe de altă parte, la aplicarea și dezvoltarea acesteia,

  • să promoveze modelul european de agricultură și să îi ajute pe cetățeni să îl inteleagă,

  • să informeze agricultorii și pe toți cei care desfășoară activități în zonele rurale,

  • să sensibilizeze cetățenii cu privire la problemele și obiectivele acestei politici.


    Vor fi finanțate acțiunile care includ mai multe dintre activitățile sau instrumentele de comunicare enumerate mai jos (lista nu este exhaustivă):

  • producerea și distribuirea de materiale multimedia sau audiovizuale,

  • producerea și distribuirea de materiale tipărite (publicații, afișe etc.),

  • crearea unor instrumente pe internet și prin intermediul rețelelor sociale,

  • evenimente mediatice,

  • conferințe, seminarii sau ateliere,

  • evenimente de tipul "fermă la oraș" care contribuie la a explica populației urbane importanța agriculturii,

  • evenimente de tipul "porți deschise" care urmăresc să arate cetățenilor rolul agriculturii,

  • expoziții statice sau mobile sau puncte de informare.

Măsurile trebuie să fie implementate între 1 mai 2015 și 30 aprilie 2016.

Grupurile țintă:

  • comunități rurale, părți interesate din sectorul agricol, agricultori (fermieri) și alți potențiali beneficiari ai măsurilor de dezvoltare rurală;

  • publicul larg (cu un accent special pe tinerii din zonele urbane).

Buget: Suma contribuției acordate de Comisie este între 75.000 și 300.000 de euro. Contribuția Comisiei la acțiunile selectate se limitează la 50% din totalul costurilor eligibile.

Solicitanți: orice organism constituit legal, stabilit într-un stat membru: organizații ale fermierilor sau pentru dezvoltare rurală, asociații europene, organizații non-guvernamentale, autorități publice din statele membre, companii mass-media, instituții de învățământ, universități și centre de cercetare.

Mai multe detalii aici.

     


 

Training „Mecanisme de influenţare a procesului decizional de la nivel local şi central - Lobby şi Advocacy” 11 – 14 decembrie 2014, Slănic Moldova

Asociația Romanian Youth Movement for Democracy (RYMD), în parteneriat cu organizația „Un Zâmbet” Bacău organizează în perioada 11 - 14 decembrie training-ul „Mecanisme de influenţare a procesului decizional de la nivel local şi central - Lobby şi Advocacy”. Activitatea face parte din cadrul proiectului „Cetățeni Activi pentru Bacău”.

Training-ul se adresează persoanelor care activează în societatea civilă de la nivelul județului Bacău, incluzând domeniul nonguvernamental, sindicate, patronate, cetățenie activă etc, și care doresc să afle metode și tehnici pe care le pot folosi pentru a-și promova cauza în fața decidenților politici.

Persoanele interesate să participe la această sesiune de formare sunt rugate să transmită, până pe data de 7 decembrie 2014.

IMPORTANT! Evenimentul va avea loc în Slănic Moldova, locația exactă urmând a fi comunicată participanților selectați. Cazarea, masa și cheltuielile pentru activități sunt asigurate de către organizatori, transportul reprezentând contribuția participanților la această sesiune de training.

Mai multe detalii aici.


BANCA COMERCIALĂ FEROVIARA DEMAREAZĂ CAMPIONATUL DE RECLAME!

Campionatul se desfăşoară în intervalul 24 noiembrie – 24 decembrie 2014.

Eşti pasionat de advertising, ai idei bune şi crezi că ai putea realiza un spot publicitar?

Pentru participare ai nevoie doar de un telefon mobil cu o cameră de filmat, o idee bună, creativitate şi curaj.

Competiţia este deschisă pentru oricine: studenţi, regizori amatori, pasionaţi de publicitate ş.a.m.d.

Premii:

- Premiul Publicului (500 €) – conform numărului de like-uri acumulate de clipul video pe pagina de Facebook Elara

- Premiul Juriului (500 €) – acordat de echipa BCF

Mai multe informații aici.


Bursă la programul de pregătire și networking în domeniul afacerilor europene la Bruxelles!

Termen limită pentru depunerea aplicațiilor: 15 decembrie 2014

Programul se adresează studenților și masteranzilor care studiază la universitățile din România, interesați să-și dezvolte competențe în domeniul politicilor europene, al mecanismelor de organizare și funcționare a instituțiilor publice europene, al comunicării politice și al relațiilor internaționale.

Programul de vizite de studiu pe care Institutul QVORUM îl facilitează persoanelor interesate de mecanismele de funcționare a instituțiilor europene reprezintă cadrul ideal în care poți lua contact cu decidenții politici la nivel european, poți înțelege politicile și interesele europene și poți stabili contacte utile pentru dezvoltarea profesională și personală.

Aplicanții selectați pentru interviu vor fi contactați în luna ianuarie 2015.

Bursa echivalează cu suma de 500 euro și acoperă următoarele cheltuieli logistice: transportul cu avionul Bucuresti-Bruxelles-Bucuresti, transportul local, cazarea în Bruxelles, micul dejun și o masă principală în fiecare zi.

La finalul programului vei primi un certificat care să ateste parcurgerea programului Vizite de Studiu la Bruxelles!

Mai multe detalii aici.


 

 

Premiul Mentor pentru Excelență în Educație, 2014

Data limită: 31 decembrie 2014

Atenția opiniei publice este îndreptată asupra acelor profesori, antrenori, mentori care au descoperit și au lansat tinere talente, care le-au sprijinit din umbră primii pași, al căror devotament și entuziasm au contribuit esențial la dezvoltarea, punerea în valoare a talentelor lor. Îi căutăm pe acei profesori, antrenori, mentori care au reușit și reușesc să stimuleze copii talentați, care îi pregătesc pentru a face față competițiilor, care caută în permanență posibilitățile lor de dezvoltare. Îi căutăm pe acei profesori, antrenori, mentori a căror excelență educativă a condus generații întregi spre succes, a căror activitate însă a rămas în umbră, fără recompense morale sau materiale.

Dacă îi cunoașteți, nominalizați-i la Premiul Mentor pentru Excelență în Educație.

Dintre cei nominalizați, Consiliul Director al Fundației pentru Comunitate va alege zece personalităţi din domeniul sportului, artelor, culturii și a științelor, care vor obține Premiul Mentor pentru Excelență în Educație. Fiecare premiant va primi un trofeu, o diplomă și o sumă în valoare de 8.000 de lei. Consiliul va avea în vedere contribuția mentorului la succesele celor pregătiți de el.

Mai multe detalii aici.

 

 

Europass 2014 Viral Video Competition

Deadline
All videos should be submitted by the 30th of November 2014, 24:00 GMT.

What is a viral video?
A viral video is one that becomes popular through the process of Internet sharing, typically through websites and email. Humour is often a characteristic of viral videos, but not a defining one. A viral video is any video that's passed electronically, from person to person, regardless of its content.

How to participate?

What can you win?

  • 1st prize: a trip to your dream city in Europe (European Union, EEA or EU candidate countries)

  • 2nd prize: a 1000 € shopping voucher

  • 3rd prize: a 500 € shopping voucher

More informations here.

Good luck!

 

Burse pentru studiu şi cercetare în Germania 2015/2016

DAAD (Deutscher Akademischer Austausch Dienst/Serviciul German de Schimb Academic) oferă burse pentru școli de vară (cursuri de limbă, limbaj de specialitate, cultură și civilizație), studii de master şi stagii de cercetare în cadrul universităţilor din Germania, pentru anul universitar 2015/2016. DAAD finanțează inclusiv programe cu predare în limba engleză.

Termenele limită de depunere a dosarelor sunt:

· 31 octombrie 2014: burse de masterat pentru artiști. În cadrul acestui program se pot înscrie absolvenți din următoarele domenii: arhitectură, artă, muzică, actorie, film și design.
· 15 noiembrie 2014: burse de masterat și stagii de cercetare, destinate absolvenţilor din domeniul economic, masteranzilor, doctoranzilor şi cercetătorilor din cadrul universităţilor din România.
· 17 noiembrie 2014: burse de masterat destinate absolvenților tuturor disciplinelor (excl. domeniile artistice și economic)
· 30 noiembrie 2014: burse pentru cursuri universitare de vară în Germania, destinate studenților și masteranzilor, care doresc să își aprofundeze cunoștințele de limbă, de limbaj de specialitate și civilizație germană.

Informaţii detaliate privind condiţiile de aplicare, actele necesare și cuantumul bursei pot fi consultate pe site-ul www.daad.ro.

Mai multe informații aici.


Oportunitate tech pentru ONG-uri! Programul de Donații Software TechSoup România

Programul de donații software al TechSoup România a fost creat pentru a sprijini ONG-urile în activitatea lor, oferindu-le acces la produse software, cursuri și resurse de învățare.

TechSoup este cea mai mare comunitate de ONG-uri interesate de tehnologie, iar înscrierea este gratuită și deschisă oricărei organizații non-profit înregistrate legal în România în Registrul Național ONG al Ministerului Justiției, care își desfășoară activitatea conform OG 26/2000 cu privire la asociații și fundații, cu completările și modificările ulterioare.

Un ONG membru în TechSoup are acces la:

  • Trainiguri online susținute de profesioniști IT

  • Conferințe/evenimente susținute împreună cu parteneri companii IT

  • Cele mai noi produse lansate de către companiile partenere

  • Upgrade gratuit la o serie de produse din catalogul online www.techsoup.ro

  • Studii de caz despre activitatea organizației, cu audiență globală - www.techsoupglobal.org/category/case-studies/romania

Înscrierea în TechSoup România nu este condiționată de achiziționarea de produse software – un ONG membru are acces la traininguri și cursuri online, gratuit.

Mai multe detalii aici.

 

 

Voluntariatul e la un pas de a fi considerat vechime în muncă

Senatul a adoptat o propunere legislativă în acest sens. Camera Deputaţilor urmează să dea votul final pe acest proiect.

Proiectul de lege – care propune abrogarea Legii voluntariatului nr. 195/ 2001 – vine cu mai multe schimbări.

Cea mai importantă este aceea că voluntarii vor putea primi din partea organizaţiei-gazdă un certificat de recunoaştere a competenţelor dobândite prin voluntariat, activitatea de voluntariat fiind recunoscută ca fiind vechime în muncă şi în specialitate, dacă este realizată în domeniul studiilor absolvite.

Certificatul de competenţe dobândite va trebui să cuprindă:

- emitentul (organizaţia-gazdă);

- datele de identificare ale voluntarului;

- numărul şi data certificatului şi a contractului de voluntariat;

- perioada şi numărul de ore de voluntariat;

- numele coordonatorului activităţii de voluntariat şi a reprezentantului legal al organizaţiei-gazdă;

- menţiunea că voluntarul şi organizaţia emitentă sunt responsabili pentru veridicitatea datelor şi informaţiilor cuprinse în acest certificat.

Activităţile de voluntariat, rolurile asumate şi tipurile de competenţe dobândite sunt completate pe verso-ul certificatului.

 
 

Potrivit ultimului Eurobarometru, din 2010, România are aproximativ 4,4 milioane de voluntari, respectiv 20% din populaţia ţării, având una dintre cele mai scăzute medii de implicare în comunitate din Europa faţă de media europeană de implicare în activităţi de voluntariat, care ajunge la 40% – culminând cu Norvegia, unde 80% din populaţie se implică în activităţi de voluntariat.

Can you apply for a Work Placement in Malta?

  • - If you are aged 16 and over,
  • - Able to communicate in English,
  • - Have a full health insurance and liability insurance for your stay in Malta,
  • - Have a European Passport,
  • - Registered at a European Institution.

… then please read on.

Duration of Placement and Working Hours:

  • - Work placements have a duration of a minimum of 3 weeks and a maximum of 6 months,
  • - Working hours: avarage 30 to 40 hours weekly,
  • - Working times depend on the host company’s schedule.

Host Enterprise

  • - Each hosting company is handpicked for you to gain the experience you desire and require. A work plan and an agreement are created in order to ensure that your Supervisor will meet your obligations and aspirations.

Internship Application

  • - Fill in the Enrolment Form - http://www.stagemalta.org/enrollmentForm.aspx. It is also important to know what tasks the students would like to accomplish during their internship and they type of company they would like to work in (Local Council, Energy Firm etc etc),
  • - Attach a full CV in English which should include your previous/present studies, work experience and preferably a passport photo,
  • - The date of arrival and duration of the work placement.
 

Ambasada României la Madrid organizează stagii de practică pentru studenţi sau tineri absolvenţi, în cadrul secției politice și consulare.

Stagiarii trebuie să-și plătească heltuielile de întreţinere, cazare şi transport în perioada stagiului la Madrid. Durata acestuia poate varia între 1-3 luni.

Cei interesaţi trebuie să cunoască foarte limbile română şi spaniolă.

Pentru dosarul de candidatură ai nevoie de:

  • Curriculum vitae;

  • scrisoare de intenţie/motivaţie, în care să fie prezentat succint scopul şi obiectivele principale pentru care se solicită stagiul de pregătire;

  • scrisoare de recomandare din partea unui profesor/angajator;

  • copie după cartea de identitate/ paşaport.

Documentele sunt necesare în limba spaniolă sau în limba română.

Dosarul de candidatură va fi trimis prin e-mail la adresa Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza



ERASMUS FOR YOUNG ENTREPRENEURS

Stagii de schimb de experiență pentru antreprenori! Dacă ați demarat o afacere sau intenționaţi să faceţi în curând acest lucru, ați putea beneficia de programul de schimb Erasmus pentru tinerii antreprenori, parțial finanțat de UE. Pe parcursul șederii dumnevoastră în alt stat membru, puteţi beneficia de ajutor din partea unor antreprenori experimentați care au afaceri acolo.

Puteţi fi eligibil dacă v-aţi creat întreprinderea în urmă cu maxim 3 ani sau trebuie să aveţi deja un plan de afaceri prin care să dovediţi că aveţi intenţia fermă de a demara o afacere.

Trebuie să aveți reședința permanentă într-o țară din UE și trebuie să dispuneţi de suficiente resurse ca să puteţi completa finanţarea oferită de UE pentru a acoperi toate costurile șederii dumneavoastră în străinătate.

Durata şederii este de 1-6 luni. Puteți împărţi această perioadă în mai multe părți (de exemplu, 2 săptămâni în fiecare lună), atâta timp cât vă terminaţi programul în termen de 12 luni de la data începerii.

Pentru șederea în străinătate, UE vă poate oferi sprijin pentru costurile de călătorie şi de întreţinere, în funcţie de țara în care mergeţi.

Dacă sunteți antreprenor de succes și cu experiență sau proprietarul unei mici întreprinderi, ați putea fi eligibil pentru a găzdui un tânăr antreprenor.

Înscriere: Completaţi formularul on-line

Contactaţi un punct de contact din țara dumneavoastră de reședință

Documente necesare:

  • CV

  • scrisoare de motivație

  • plan de afaceri (pentru întreprinderile noi)


Ministerul Afacerilor Externe lansează „Competiţia de idei” pentru pavilionul naţional al României la Expo Milano 2015

Ministerul Afacerilor Externe lansează „Competiţia de idei”, concurs public finanţat din surse private, deschis tuturor propunerilor şi soluţiilor integrate pentru pavilionul naţional al României la Expo Milano 2015, atât prin intermediul ideii arhitecturale cât şi al temei de expunere şi denumirii pavilionului, bazate pe originalitate, creativitate şi sustenabilitate.

În acest context, se doreşte o transpunere cât mai fidelă a realizărilor şi realităţilor ce definesc unicitatea societăţii româneşti în evoluţia sa istorică, dar şi potenţialul deosebit, natural şi uman al României, în corelare cu tema generală a expoziţiei mondiale şi în contextul legăturilor istorice şi al relaţiilor de parteneriat strategic consolidat dintre România şi Italia.

Competiția se adresează profesioniștilor din domeniul arhitecturii şi peisagisticii, cercetării şi dezvoltării științifice, culturii, creaţiei şi comunicării, fiind deschisă participării persoanelor juridice.

Regulamentul competiţiei este disponibil pe site-ul www.mae.ro, secţiunea „România la Expo Milano 2015 – Achiziţii publice şi concursuri”.

În perioada 1 mai – 31 octombrie 2015 se va desfășura, la Milano, expoziţia universală cu tema „Hrănirea Planetei, Energie pentru Viață”, la care România participă cu un pavilion național, cadrul legal al participării fiind stabilit de H.G nr.115/2011, cu modificările ulterioare. Pentru construirea pavilionului, România are la dispoziţie un spaţiu cu o suprafaţă de 887 mp., indicativ S30, situat în zona centrală a expoziţiei.

Informaţii suplimentare cu privire la participarea României la Expo Milano 2015 se regăsesc pe site-ul MAE la adresa: http://www.mae.ro/node/24333



LSRS are nevoie de ajutorul tău, atât în structura centrală cât şi în Filialele LSRS din întreaga lume!

Te aşteaptă în LSRS peste de 100 de persoane excepţionale care fac parte acum din conducerea activă a Ligii! Oriunde ai fi în lume, alătură-te azi celei mai puternice echipe de voluntari români! Numai împreuna putem reuşi!

Este o şansă unică de a lucra într-un ONG românesc şi o ocazie de a vă îmbogăţi experienţa şi activitatea extra-curiculară.

Activitatea în cadrul LSRS se desfășoară exclusiv pe bază de voluntariat.

1. Vezi lista poziţiilor disponibile în LSRS în acest moment.

2. Completează formularul de aplicaţie LSRS.
Descarcă aici formularul de aplicație!

3. Aşteaptă un răspuns de la Secţia Resurse Umane LSRS.

S-a lansat siteul de torente cu cercetări academice Cercetatorii de la Universitatea din Massachusetts au lansat Academic Torrents, un site ce pune la dispoziţia utilizatorilor aproximativ 1,67 terabytes de date ştiinţifice.

AcademicTorrents permite cercetatorilor să încarce gratuit baze de date, articole şi alte materiale de cercetare. Site-ul are propriul tracker şi suportă utilizarea listelor de surse (seed), ceea ce garantează că fişierele sunt disponibile în orice moment.

Torrentele sunt grupate în funcţie de domeniu, sursă sau autor. Colecţiile pot fi urmărite prin intermediul feed-urilor RSS, astfel utilizatorii sunt notificaţi în mod automat atunci când este adăugat conţinut nou.

Oxford premiază calitatea în Ştiinţă şi Educaţie!

Criterii îndeplinite pentru Oxford!

Potrivit scrisorii adresate domnului conf. univ. dr. Andy Pușcă de către Europe Business Assembley (EBA) Oxford, UK, criteriile îndeplinite de Universitatea "Danubius" care au condus la nominalizarea pentru Titlul de Cea mai Bună Universitate Regională, sunt:

- calificarea personalului didactic;
- acreditare şi certificare;
- opinia absolvenţilor;
- nivelul superior al dotărilor;
- implicare în proiectele educaţionale internaţionale;
- diversitatea aplicării metodelor şi programelor;
- implementarea noilor cursuri;
- deschiderea pentru cooperare internaţională.

Andy Puşcă - Cel mai bun manager al anului în domeniile Ştiinţei şi Educaţiei

Festivitatea de decernare a premiilor va avea loc pe data de 17 decembrie, fiind doar una dintre activităţile desfăşurate în cadrul Oxford Summit of Leaders "Science and Education", eveniment organizat de Clubul Rectorilor din Europa, Europe Business Assembley şi EBA Conferences.

http://media.univ-danubius.ro/news/2013/11/21/vesti-bune-de-la-oxford/

http://www.antidotul.ro/216902/vesti-bune-de-la-oxford-danubius-cea-mai-buna-universitate-regionala-p.html